Translate

środa, 25 lipca 2012

Imagin o Niall'u

Siadasz przed komputerem i wchodzisz na tt.Patrzysz jedna nowa wiadomość.Nadawca:Niall Horan.A w niej napisane: Cześć jak się masz??Podoba Ci się nasz nowy album,,Up All Night''??, na co ty mu odpowiedziałaś że jest świetny i że go kochasz.
1 dzień później patrzysz i nic,2 dni później żadnej wiadomości. Trzeciego dnia czytasz post Niall'a a tam napisana cała twoja wiadomość do niego.Niby nic się nie stało ale zobaczyłaś komentarze pod tym a w nich sami hejterzy kpiący z ciebie i wyzywający ciebie.Płaczesz.Przychodzą do ciebie obraźliwe wiadomości i posty w których się wyśmiewają z cb.Pod twoim domem stoją nieznajomi i rzucają w twój dom papierem toaletowym.Nagle dzwonek do drzwi schodzisz na dół po schodach aby je otworzyć ale z drugiej strony boisz się że ten kto tam jest chce Cię zaatakować.Patrzysz przez wizjer a tam Niall.
----Otworzyłaś drzwi----
N:Hej
T:Hej
N:Mogę wejść??
T:Jasne.
Weszliście do środka i usiedliście na kanapie.
N:Przepraszam Cię bardzo za ten post,naprawdę jest mi przykro.
T:Nic się nie stało kiedyś im przejdzie i sobie stąd pójdą.
N:Ale...,ale...,ale...
T:No co wykrztuś to z siebie!-uśmiechnęłaś się.
N:Wstawiłem ten post na tt bo się w tobie zakochałem i chciałem żebyś zwróciła na mnie uwagę.-zarumienił się
T:Ooooooo...naprawdę słodko z twojej strony/
N:I jeśl będzie trzeba załatwię Ci ochronę.
T:Nie trzeba.
Usiadłaś bliżej Niall'a wasze twarze były coraz bliżej siebie, nagle nastapił delikatny pocałunek.Od tej pory byliście parą a hejterzy się uspokoili.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz