Translate

środa, 29 sierpnia 2012

Imagin o Harry'm cz.5

Harry wraca. Bardzo się z tego powodu cieszysz. Żegnasz się z dziewczynami, ale i tak umawiacie się już na następne spotkanie. Hazza podsłuchując rozmowę myśli sobie '' No nie, nie widziałem jej cały tydzień'' i zaczyna lekko chichotać. Odprowadzasz dziewczyny do wyjścia, a po chwili wracasz do swojego ukochanego. Rozmawiacie:
H: Czy ty wiesz jak bardzo za tobą tęskniłem??
T: No spodziewam się, bo jak nie to masz przechlapane.-śmiejesz się
H: Czyli planujecie kolejne spotkanie?? I znów nie będę się z tobą widział.-mówi to smutny
T: Ale nie wiesz o co chodzi. Siadaj!-rozkazujesz- No, więc...pomyślałyśmy z dziewczynami, że zorganizujemy sobie takie przyjęcie na którym będą: Ja, Dan, El, Perrie, Zayn, Lou, Niall, Liam i Ty. Co ty na to??
H: No jak mamy spędzać razem czas to ja jestem na tak.-całuje ciebie
Harry stanął przed tobą i wyjął zza pleców małe czerwone pudełeczko. Wyciągnął ręce przed siebie, otworzył pudełeczko i zapytał CZY WYJDZIESZ ZA MNIE?? oczywiście odpowiedziałaś TAK. Harold wsunął pierścionek na twój serdeczny palec u lewej ręki. Przytulił ciebie bardzo mocno do siebie i powiedział, że bardzo mocno Cię kocha. Kilka miesięcy później usiedliście na kanapie w pokoju i wtulona w Harry'ego powiedziałaś:
T: Wiesz, bo chyba czas pomyśleć o ślubie, twoim wieczorze kawalerskim i o moim wieczorze panieńskim.-powiedziałaś z uśmiechem
H: Czekałem aż to zaproponujesz-zaśmiał się delikatnie- więc zacząłem robić taką listę moich propozycji-odwzajemnił uśmiech
T: A mogłabym ją zobaczyć??
H: Tak, ale to za chwilę, a wracając do tematu naszej rozmowy to zostawiam dom dla ciebie, bo Louis powiedział, że on już dla mnie wszystko zaplanował w specjalnym miejscu i wystarczy to wykonać, a z tego co wiem to ty musisz się dogadać z dziewczynami :D
T: No, bo dla mnie El i Dan też już coś zaplanowały i kazały mi się spytać czy mogą go zrobić u nas. Haha.
H: No, więc jesteśmy umówieni, a i jeszcze zabierz kiedyś dziewczyny, bo musisz wybrać suknię, a co do reszty to zajmiemy się tym razem.
----------Szczegóły ceremonii w części 6 :D----------------

2 komentarze:

  1. Tak czytam i stwierdziłam, że bardzo mi sie spodobało! ♥ Dodałam do "ulubionych", żebym później mogła do tego wrócić :*
    Dla twojej przyjemności komentuje to teraz :) Dla mnie to nic wielkiego, a dla Cb to coś znaczy, bo w końcu się starasz z tymi wspaniałymi imaginami ♥ Julia xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo bardzo dziękuję za komentarz i za te szczere słowa <3 napewno nie zapomnę o tbie Julia xx

    OdpowiedzUsuń