Translate

piątek, 26 października 2012

Mój chłopak Harry cz.1

Wchodzisz do pokoju. Siadasz patrzysz a Harry siedzi na przeciwko cb. Po chwili dosiadł się bliżej i ujął twoją twarz w dłonie i subtelnie pocałował. Za chwilę narastał poziom pożądania i sprawy nabrały innego, szybszego tempa. Nim mrugnęłaś okiem byłaś już z Hazzą w sypialni, a on używał chwytów poniżej pasa. Trochę się tam działo. Kiedy się skończyło położyłaś się wtulona w Harry'ego i spytałaś co będziecie robić w przyszłości i jak sobie wyobrażacie wspólną przyszłość. Ale w tej chwili przyjemności postanowiliście przestawić tą pogadankę na później i dokończyć to co zaczęliście.

__________NASTĘPNEGO DNIA OTWIERASZ TOREBKĘ I...______________
i... patrzysz że zapomniałaś wziąć tabletki na antykoncepcję. Byłaś troszkę zmartwiona tym, bo miałaś tylko 17 lat. Pomyślałaś będzie dobrze mam chłopaka, który mnie bardzo kocha i mnie nie zostawi w potrzebie. Jakiś czas później poszłaś z przyjaciółką do ginekologa. Okazało się że miałaś rację. Jesteś w ciąży. Z jednej strony jasteś smutna bo boisz się przerwać edukację oraz reakcji twoich rodziców, ale z drugiej będzie dobrze, bo to w końcu dziecko Harry'ego więc musi być dobrze. A naukę jakoś nadrobisz.

__________JAK ZAWSZE PRZYLATYWAŁAŚ Z POLSKI NA TROCHĘ DO.....______
doo... swojego chłopaka, ale zazwyczaj był to miesiąc lub mniej. Miałaś tylko jedną zasadę że zawsze przylecisz do niego kiedy jest w potrzebie albo kiedy dzieje się coś ważnego twoim zdaniem w jego życiu. Niestety nastąpił dzień...ten dzień, w którym musiałaś opuścić na jakiś czas ukochanego, jedyną rzeczą która cię pocieszała tego dnia to, to że za niedługo się znów zobaczycie, a dzisiaj na porzegnanie dostaniesz od niego taki pocałunek jakiego jeszcze nie dostałaś.
 Kto chce następną część?? : D

8 komentarzy:

  1. Cudo *_*
    Ja chce nexta ! ;D
    I to baardzo :*

    Zapraszam do mnie http://enjoylifeweareyoung.blogspot.com/ ;*

    P.S. Dodaj szybko następną część ;***** <333

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha, fajne :D

    Zapraszam na mojego bloga :3 http://opowiadanie-one-direction-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe :) trochę rażą mnie błędy językowe ale mam nadzieję, że się poprawisz ;) xx

    OdpowiedzUsuń
  4. haha :P bo ja nie piszę po Polsku tylko po Polskiemu :D i to dlatego *-*

    OdpowiedzUsuń